40 najkreatívnejších reklám, ktoré Vás donútia zamyslieť sa!
Mnohí považujeme reklamu za nepríjemný spôsob propagácie firiem, a to hlavne kvôli ich prílišnej snahe vnútiť spotrebiteľovi aj to, čo nechce. Firmy ponúkajúce sociálne a environmentálne produkty/služby prišli na spôsob, ako ponúknuť ľuďom reklamu, aby im neznepríjemňovala život. Tento spôsob spočíva v navrhnutí takých reklám, ktoré oslovia cielenú skupinu ľudí pozitívne a doslovne ich nútia zamyslieť sa nad nimi.
Mnohé štúdie ukázali, že emócie musia mať silný vplyv na pozorovateľa, aby dokázali ovplyvniť jeho správanie na dlhodobé odbobie. Je všeobecne známe, že to, čo nás ovplyvní emocionálne, to si naša pamäť pamätá dlhšie.
Podľa "otca reklamy" Davida Ogilviho, reklama je mocným nástrojom, ktorý sa využíva výhradne na komerčné účely, avšak pri jej využití v sociálnej oblasti a oblasti environmentaliky sa ospravedlňuje jej ekonomické využitie.
Stop násiliu: Nepite za volantom!
Predčasný koniec: "Ak fajčíš, štatisticky tvoj príbeh skončí 15% pred tým, než by mal."
Svetový fond na ochranu prírody: "desivé vs. desivejšie"
Vaša farba pokožky by nemala určovať Vašu budúcnosť!
Sexuálni dravci sa môžu skrývať v smartfónoch Vaších detí!
Fajčenie spôsobuje predčasné starnutie!
Povedz nie anorexii!!!